25 Oca 2011

FACABOOKTA DÜZENLENEN SEVGİLİLER GÜNÜ YARIŞMASI İÇİN HAZIRLADIĞIM KURABİYE EVİM




18 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

bu ne güzellik arkadaşım.insan kıyıpta yiyebilirmi.ben bakar bakar otururum.ellerine sağlık canım.sevgiler.

Unknown dedi ki...

Gül hanımcığım bu ne güzel bir ev olmuş böyle eline sağlık tam da sevgililer gününe uygun
güzel bir pazar dilerim canımcığım

Cafe Pepela dedi ki...

Epey emek vermişsiniz ama değmiş ablacığım.Ellerinize / gönlünüze sağlık! Çok şeker görünüyor:)
Mutlu pazarlar..

made in funda dedi ki...

NE DESEM AZ.ŞAHANE.TEBRİKLER ABLACIĞIM.

Güloanne mutfakta dedi ki...

maşallah bu ne sabır kutlarım gülcüğüm ellerine sağlık şahane olmuş

nanekokusu dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım bu ne güzelik artık torunlar bu evi elinden alırlar güzel bir pazar geçirmen dileğiyle

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Masallah ablacim ne güzel yapmissin çok beceriklisin ablam valla sahane gorunuyor,iyi haftalar.

susamcorekotuFeriha dedi ki...

AMAN ALLAH'IM,BU NE GÜZELLİK, HAYRAN OLDUM EVİN İÇİNDE OLMAK İSTEDİM:))
ELLERİN DERT GÖRMESİN

Gönülünce dedi ki...

Bayıldım kurabiye evine çok emek verilmiş ama muhteşem olmuş...Ellerine emeklerine sağlık ablacığım...

Sevgiler...

yildiz dedi ki...

Ablacigim ellerine saglik da,sevgililer gününe daha cok var,
bu güzellik o zamana kadar kalacak mi?

Aysegül dedi ki...

merhabalar..
tarifleriniz hepsi birbirinden harika..ellerinize sağlık..
ben 61. porselen demlik çay saati ev sahibi merakiyidir.. etkinliğimiz devam ediyor katılımızı bekliyorum sevgiler

http://merakiyidir.blogcu.com/

sarımutfak-hande dedi ki...

ımmm harikalar süslü süslü çok şekerler ellerine sağlık canım

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ellerinize sağlık özellikle kurabiye eve bayıldım.

Sevgiler,
Evren

Unknown dedi ki...

Canım ablam zor günlerimde sesinle
ve dualarınla yanımda olduğun için
sonsuz teşekkürler.Kurabiye ev ve muffınlerin harika ellerine,emeğine
sağlık öpüyorum.

ab-ı hayat dedi ki...

Harika bir ev olmuş,emeğinize ve ellerinize sağlık....


sevgiler....

Damak Tadı dedi ki...

Super olmuş bu ev..üstelik ışıkları da yanıyor,harikasın canım..Uğraşmışsın ama çok değmiş..Ellerine sağlık..Sevgiler..

mintinin dünyası dedi ki...

ablacım kurabiye eve bayıldım.bu kadar mı romantik olur bir kurbiş...
çok emek isteyen bir tarif.sabrını emeğini tebrik ediyorum.
sevgilerimle

marifet ellerimizde dedi ki...

harika bir kurabiye ev olmuş ellerinize sağlık...maşallahh maşallahh size...