25 Oca 2011

BUNLARDA BAL KABAKLI MUFFİNLERİM


MALZEMELER
3 yumurta
1 su bardağı şeker
1 paket vanilya
1 su bardağı sıvıyağ
çay kaşığının ucu ile tuz
2 yemek kaşığı yoğurt
2 su bardağı un 
1 paket kabartma tozu
1 su bardağı kabak püresi
YAPILIŞI
Yağ, şeker,vanilya, tuz ve yoğurt çırpılır. Yumurtalar teker teker eklenip çırpılır. Un ve kabartma tozu elenip ilave edilerek kaşıkla karıştırılır . muffin kalıplarına biraz dökülür, arasına 1 yemek kaşığı kabak püresi konulur, üzerine tekrar karışımdan eklenir.180  derecede ısıtılmış fırında 25-30 dakika pişirilir.

NOT : SEVGİLİ DAMAK TADI GÜLÜN TARİFİ BİRAZ DEĞİŞİKLİKLER YAPTIM
TAVSİYE EDERİM NEFİS BİR KEK

9 yorum:

umutluhayat dedi ki...

ellerine sağlık gülcüğüm nefis olmuş.balkabağı katkılı tarifler benim favorimdir.

xcelis dedi ki...

bal kabağına bayılıyorum muffinlerinizde çok güzel olmuş ellerinize sağlık

ab-ı hayat dedi ki...

Artan bal kabaklarını değerlendirmek için güzel bir tarif,muffinlerde çok şık görünüyorlar...

Gönülünce dedi ki...

Mutfakda sınır yok balkabağı ile muffin harikaaa olmuş ellerinize sağlık...

Sevgiler...

Damak Tadı dedi ki...

Bu sayfaya da böyle muffinler yakışırdı..Gül'e güller..Ne kadar güzeller,çok mutlu oldum birden..Harikasın canım,ellerine kollarına sağlık..Öpüyorum kocaman..



Sevgiler..

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Ellerine saglik ablam çok nefis olmuslardir...kalan balkabagi degerlendirmek için harika bir fikir...güllerde çok yakismis sicacik sevgilerimle ablam.

Nehir Butik Pasta dedi ki...

muffinler harika olmuş üzerindeki güllerde ayrı güzel
ellerine sağlık arkadaşım

mintinin dünyası dedi ki...

GÜL ABLACIM YİNE ŞAHANESİN.MAŞALLAH SANA.ELLERİNE KOLLARINA SAĞLIK DİYORUM.SANA SEVGİLER GÖNDERİYORUM..

Unknown dedi ki...

çok güzel görünüyor ellerinize sağlık