14 Oca 2012

ŞEKER HAMURU ÇALIŞMALARIM



16 yorum:

Ferkay dedi ki...

Ergülüm çok şık olmuş canım ellerine sağlık.
Sevgiler..

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

gülcüm ne desem ne yazsam?
bir pasta bu kadarmı güzel olur ellerine sağlık:
kıyamam o güzelliğe
:)))))
bana da beklerim.

cafemuss dedi ki...

Çok şık bir pasta olmuş elinize sağlık :)

MUTFAKISTAN dedi ki...

Usta oldun canim pasta ustasi
Harikasin
Sevgiler

Unknown dedi ki...

Ablammmmmm 41 kere maşallah harikasın
ellerine,emeğine sağlık.İnşallah daha
iyisindir öpüyorum.

Disalce dedi ki...

gerçekten harikalar....yapmaya çalıştığımda ne kadar zorlandığımı bildiğim için tebrik ediyorum....süpper...

Güloanne mutfakta dedi ki...

canısı çok güzel olmuş .şu şeker hamurunun yapılışını öğrenmek çok istiyorum

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık canım,şahane bir pasta olmuş..
Afiyet olsun..
Sevgilerimle..

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık canım,şahane bir pasta olmuş..
Afiyet olsun..
Sevgilerimle..

ozguluntarifleri dedi ki...

canim akadasim harikalar yaratmissin pasta muhtesem olmus ellerine emeklerine saglik, pasta ustasi olmussun canim kutlarim seni.
kucak dolusu sevgiler.

hdidem95 dedi ki...

ablacım ne güzel olmuş ellerine sağlık afiyetler olsun öptüm kocaman sevgiler

Unknown dedi ki...

Bayıldıııııııııııım..
Çok ama çok güzel olmuş ablacıııııım..
Ellerine,emeklerine sağlık.

sevil şahin dedi ki...

wawww wawww başka diyecek söz bulamadım ablacım şahane olmuş emeklerine sağlık

mutfagabuyrun dedi ki...

maşallah canım.harika bir pasta olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

seyabb dedi ki...

muhteşem olmuş.Tebrikler.

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

cok guzel bi calisma olmus, hatta harika :)
ellerine saglik