21 Ara 2010

MAKARNA EŞLİĞİNDE YOĞURTLU KEBAP


MAKARNA EŞLİĞİNDE YOĞURTLU KEBAP


MALZEMELER
500 Gram dana biftek
1 küçük soğan
2 diş sarımsak
1 sarı biber
1 kırmızı biber
2 kaşık sıvıyağ
Tuz, karabiber, kekik , pulbiber
3 adet büyük patates
1 kase yoğurt
2 diş sarımsak
Yarım paket makarna
2 kaşık tereyağ
YAPILIŞI
Teflon tencereye 2 kaşık sıvıyağı koyup ısıtıyoruz, julyen lesiğimiz etleri ilave ederek kavuruyoruz, suyunu çekince sıcak su ekleyerek pişmeye bırakıyoruz,etler pişince yağında biriki kere çevirip, julyen kestiğimiz soğanı, biberleri ve küçük kestiğimiz sarımsakları ekleyip biberler diriliğini kaybetmeyene kadar kavuruyoruz, en son baharatlarını ve tuzunu ilave ederek ateşten alıyoruz .Makarnayı tuzlu suda haşlayıp süzdükten sonra bir servis tabağına alıp üzerine  2 diş sarımsak ekledeğimiz yoğurdu döküp eritiğimiz  tereyağına pulbiber ilave edip yağın yarısını yoğurdun üzerine gezdiriyoruz, kızarttığımız patateseleri yoğurdun üzerine yerleştirip en üste etleri koyup  kalan yağı gezdirip sıcak servis yapıyoruz .

12 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım ablam ellerine sağlık nasılda güzel olmuş öpüyorum.

Gülcan dedi ki...

çok lezzetli görünüyor elinize sağlık.

Adsız dedi ki...

Elinize sağlık mükemmel görünüyor. Ete suyu üzerini geçecek kadar mı koydunuz? Sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

çok güzel bir yemek olmuş.ellerine sağlık canım benim.hediyelerini güle güle güzel günlerde kullanmanı diliyorum:)

susamcorekotuFeriha dedi ki...

dumanı üstünde:))güzel lezzetler bir arada nefisss olmuş şifa olsun

kalpkurabiye dedi ki...

merhabalar Gül Hanım..
bloğunuza sevgili Muhterem Abla (muhteremle afiyetle)sayesinde ulaştım..
iyikide geldim..
sergilediğiniz lezzetler harika görünüyor ellerinize emeklerinize sağlık..
güzel paylaşımlarda buluşmak üzere..
sevgiler..
mutlu akşamlar..

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Ellerine saglik ablam nefis nefis ne diyeyim ki baska söze gerek yok görüntü herseyi söylüyor,ellerine saglik,öpüyorum sevgilerle.

Baharcicegi dedi ki...

Ücü bir yerde ,makarna patates kizartma biftek cok severim bu üclüyü krallara layik bir kebab olmus eline saglik ablacim
noel baba sapkasini domatesten yapabilirsin türkiyede yok galiba babyel peynirinden

Gönülünce dedi ki...

Nasılda güzel görünüyor...Hem göze hem miğdeye hitap ediyor...Ellerinize emeklerinize sağlık ablacığım...

Sevgiler...

Nilgün dedi ki...

Resim o kadar canlı ki hani sanki tabak önümde çatalı uzatıcam. İnsanın yapmak istememesi mümkün değil. Gerçekten ellerinize sağlık..

Güloanne mutfakta dedi ki...

Her yeni yıl başka bir güzel.. 2011 yeni yılının sizlere hayatınız boyunca unutamayacağız güzellikler yaşatsını diliyorum. Yeni yılınız kutlu olsun.

Unknown dedi ki...

Bayildim buna. Cok istah acici gorunuyor. Bu arada bende Gul :) Memnun oldum. Bana da beklerim...