27 Oca 2013

SUCUKLU, KAŞARLI ,YUMURTALI PİDE


Bir su bardağı süt
bir su bardağı sıvıyağ
1/2 su bardağı su
1 paket kurumaya( instant )
1 tatlı kaşığı tuz
1 paket kabartma tozu
Aldığı kadar un
İÇİ
Sucuk taze, kaşar peyniri,yumurta
3 yumurta
süt ısıtılır, bütün malzemeler hamur yoğurma kabına konulup yumuşak bir hamur yoğurulup, mayalanması beklenir .
İÇİ
Sucaklar ince dilimlenir,kaşar peyniri rendelenir. .Hamurdan portakal  büyüklüğünde parçalar kopartılıp  açılır, içierisine hazırlanan içi konulup kapatılır üzerleine  eritilmiş tereyağ  sürülür ve 200 derecede pişmeye bırakılır. Pişmeye yakın 3 adet yumurta çırpılp pidelerin üzerine kaşıkla paylaştırıp yumurtalar hafih tutununca ateşten lınır.

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Ablam ya bu bana yapılırmı nasıl canım çekti şimdi şöyle sıcak sıcak nasıl yerdim:)))Ellerin dert görmesin
öpüyorum ellerinden...

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik harika gorunuyorlar. Uzun zaman oldu yapmayali hatirlatman iyi oldu :)

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

afiyet bal şeker olsun....ellerinize sağlık...

Lezzetli Sanatlar dedi ki...

Pideler harika olmuşlar ellerinize sağlık da, ekrandan alıp yiyeceğim nerdeyse...müthiş güzellik...

Unknown dedi ki...

Ablacım nasıl da iştah açıcı görünüyorlar.
Ellerine sağlık.

Evdepişti dedi ki...

Evde pide yemek gibisi yok en kısa sürede bende denemek isterim.

lezzettabağı dedi ki...

Sevgili Gül tam da benim en sevdiğim pideleri paylaşmışsın bizim evde herkes kıymalı pide yerken benim için her zaman sucuklu olmasada kaşarlısı sipariş verilir. eline sağlık neyseki şu an karnımı doyurmuştum yoksa hemen çok iyi yapan bir yere sipariş vermem an meselesi olurdu. güzel paylaşımlarda görüşmek umuduyla herşey gönlünce olsun, sevgiyle kal..