20 Ağu 2013

KAKAOLU PUDİNG Lİ KEK









MALZEMELER
1 poşet kakaolu  puding  toz olarak kullanılacak 
2 yemek kaşığı yoğurt 
2 adet yumurta 
3 yemek kaşığı şeker
125 gr margarin eritilecek (ben 1/2 su bardağı sıvı yağ kullandım )
1 su bardağı un 
1 paket kabartma tozu 
1 paket beyaz çikolata sosu
1 çay bardağı damla çikolata
2,5 su bardağı süt
YAPILIŞI
Oda ısısındaki yumurtalar, şekerle  5 dakika  mikserle çırpılır, yoğurt,sıvı yağ, ilave edilir tekrar 1 dakika çırpılır,un,puding,damlaçikolata ve kabartma tozu eklenerek, tahta kaşıkla karıştırılır, Ortası delik kek kalıbı yağlanır, kalıp küçük olursa çok daha kabarık olur 170 derecede pişirilir. 
Beyaz çikolata sosu üzerindeki tarife göre hazırlanıp  kekin üzerine dökülür .

5 yorum:

Nurşen Aksoy dedi ki...

Muhteşem görünüyor,ellerinize sağlık..

ihlamurcum dedi ki...

Bende bir süredir, aynen toz pudingi kek ve kurabiyelerde çok kullanıyorum. Sizinki de süper görüntüde olmuş, tadı da müthiştir.Elinize sağlık.

mutfagabuyrun dedi ki...

tamda çay içerken gördüm canım istedi.ellerine sağlık canım.nefis olmuş.sevgiler.

susamcorekotuFeriha dedi ki...

kakaolu pudingle yapılan kek harika lezzette oluyor :))
eline sağlık

Adsız dedi ki...

Denedim şimdi çok güzel oldu ayrıca içine çekilmiş fındık ve bir miktar süt koydum hamuru çok katı olmuştu lezzet süper korkmadan yapabilirsiniz elinize sağlık.