4 Ara 2010

MANTAR MANTISI

 MALZEMELER
500 gram mantar
yarım limon
2 kaşık galeta unu
2 yumurta
1 kase yoğurt
2 diş sarımsak
2 kaşık tereyağ
pulbiber veya salça
YAPILIŞI
Mantarlar yıkanır kaynayan limonlu suda 5 dakika haşlanır, yumurtalar kırılır içine 2 yemek kaşığı galeta unu katılıp iyice çırpılır mantarlar bu sosa batırılıp yağda kızartılır.Üzerlerine sarımsaklı yoğurt dökülür eritilen tereyağa  pulbiber  veya salça ilave edilir ,yoğurtlu mantarın üzerine gezdirilip servis yapılır.
servis yapılır .
NOT:YEMEKTEYİZ PROGRAMINDA YAPILMIŞTI BİZ ÇOK BEĞENDİK SIK SIK YAPIYORUM DENEMENİZİ TAVSİYE EDERİM






12 yorum:

made in funda dedi ki...

gül ablacığım ilk fırsatta yapacağım inşallah..çok şahane görünüyor...

Gülcan dedi ki...

ELLERİNİZE SAĞLIK.HARİKA GÖZÜKÜYOR.HAYIRLI GECELER.

Nehir Butik Pasta dedi ki...

mantar sevenler için özelliklede benim için denenmesi gereken bir tarif
ellerine sağlık

umutluhayat dedi ki...

çok güzel ve hafif bir tarif ellerinize sağlık

Güloanne mutfakta dedi ki...

ellerine sğlık bende çok sık yaparım ama benim yapılışım daha farklı

nanekokusu dedi ki...

günaydım sevgili arkadaşım,
ellerine sağlık mantarı hiç bu şekilde düşünmemiştim ne güzel olmuş sarımsaklı yoğutla mutlaka deniyecem sevgi ve selamlarımı bırakıyorum

Nurcan'dan Tarifler dedi ki...

çok değişik geldi bana da bende denemek istiyorum.teşekkürler tarif için..

Baharcicegi dedi ki...

Bende yemekteyizde gördügümden beri deneyecegim hala deneyecegim
manti görünümünde nefis görünüyor eline saglik ablacim

keskinli dedi ki...

bende gördükten sonra yapar oldum gercekten süper bir lezzet ellerine saglik ablcim sevgiler...

Adsız dedi ki...

canim gercekten cok nefis gorunuyor
mantari yogurtla hic denememistim
hafta sonu bende yaparim insallah
sevgilerimle
tulay

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

HERKESE DUYURULUR :

KuRaBiYe adli ETKINLIK baslattim (05 Aralik - 05 Ocak) , herkes davetlimdir..

Katilirsan sevinirim ;).. sicacik sevgilerimle..

kelebeklisaniyeler dedi ki...

çok hos bir tarif ablacim,notunu alicam degisik geldi bu sekil,ellerine saglik,sevgiler benden.